ONLINE EDZŐTÁRS A NETEN – Fejlesztés Bernecebarátiban

majort
2023. 11. 13., h – 09:00

LEADER munkaszervezet megnevezése: Börzsöny-Duna-Ipoly Vidékfejlesztési Egyesület

VP-felhívás kódszáma: VP6-19.2.1.-14-8-1-1-17

Jó gyakorlat/projekt elnevezése, címe: ONLINE EDZŐTÁRS A NETEN – Fejlesztés Bernecebarátiban

Projekt célja: A projekt célja a vállalkozás alaptevékenységéhez kapcsolódóan célzott és személyre szabott közérzet javító szolgáltatásokkal az emberi élet minőségének, illetve a szolgáltatást igénybevők mentális- és fizikai képességének fejlesztése.

Megvalósítás bemutatása/tevékenység bemutatása/eszközök beszerzésének bemutatása: A projekt ötletet alapvetően a 2020-as pandémia helyzet adta, a fejlesztés szükségességét a pandémia helyzet kapcsán előállt személyes kontaktusra épülő szolgáltatások el lehetetlenedésével volt magyarázható, amely a vállalkozás életében drasztikus változtatást igényelt a fennmaradás érdekében. A családi vállalkozásnak a digitális világra kellett átkonvertálnia a szolgáltatásait ahhoz, hogy elsősorban a vállalkozás bevételt szerző tevékenységet tudjon folytatni, ugyanakkor alapvető céljait meg tudja valósítani.
A projekt keretében a személyi edzéseit személyes kapcsolatok helyett az online térbe tette át, ebből kifolyólag született meg a https://katactive.hu oldal. Ehhez videók, hanganyagok, edzéstervek, tippek, tanácsok készültek és a program azóta is sikeresnek bizonyult. Téma szerint gerincpreventív torna, fogyásprogram, erősítő-alakformáló programok, relaxáló, életmód váltó programok érhetők el a szolgáltatást igénybevevők számára.
A projekt és az új szolgáltatás működéséhez az informatikai háttér biztosítása is szükséges volt, ehhez 1 db notebook, 1 db multifunkciós nyomtató, 1 db videók és egyéb online tartalmak előállításához szükséges videó vágó-szerkesztő alkalmazás, 1 db MAC alapú kamera eszköz és 1 db nagyfelbontású képernyő került beszerzésre. A szolgáltatás bevezetését online marketing promóciós tevékenység is segítette.

Innovációs elemek bemutatása: A digitális- infoterméken alapuló, online marketing eszköztár aktív használatának eredményeképp a vállalkozás által eddig nem alkalmazott eljárások és innovatív módszerek kerültek használatba. A folyamatok automatizálása révén a cég termékei az év 365 napján 0-24 órában - ügyfélfiókonként - az előfizetéseknek megfelelően elérhetők és megvásárolhatók. A termékkör alapvetően innovatív a digitális tartalom előállítás miatt. A termékek szegmentálva érhetők el, többek között korosztályi igények, mozgás típusok és mozgással elérhető célok szerint (pl fogyókúra).  A fejlesztésnek köszönhetően a korábban homogénként kezelt célcsoport valóban igény/viselkedési szempontok szerint a hatékonyabb célzásokkal, nagyobb ügyfélélménnyel szolgálhatók ki.

Eredmények bemutatása - jövőkép vízió: A fejlesztés későbbi iránya a külföldi célközönség megcélzása.

Minden olyan az ügyfél által kiemelendő szempont, mely alapján a projekt jó példaként,-jó gyakorlatként funkcionál: A 2020-ban elindult pandémiás helyzet hatására nem csak itthon, hanem globális szinten is újra kellett gondolni a mindennapokat, illetve a vállalkozások működését, versenyképességének fennmaradását. A TeLeSzel Bt. a digitális világ lehetőségeit kihasználva, a pandémiás helyzetben elszigetelt lakosság online közösségi térben való összekovácsolását, mentális- és fizikai képességének fejlesztését tudta véghez vinni egy kis vidéki vállalkozásként, a szolgáltatást pedig ma már nem csak a térségben, hanem széles körben az ország több pontján is ismernek és sikeresen használnak prevenciós, alakformáló és egészségmegőrző célból.