Helyi termékek innovatív megjelenítésének marketing stratégiája és annak megvalósításával

majort
2023. 11. 13., h – 08:43

LEADER munkaszervezet megnevezése: Börzsöny Térsége Egyesület

VP-felhívás kódszáma: VP6-19.2.1.-13-4-17

Jó gyakorlat/projekt elnevezése, címe: Helyi termékek innovatív megjelenítésének marketing stratégiája és annak megvalósításával

Megvalósítási hely pontos címe: Nőtincs Tópart

Projekt fizikai befejezésének dátuma: 2021.07.07.

Elnyert támogatási összeg: 19.981.996 Ft

Teljes projekt összeg: 23.508.234 Ft

Projekt célja: A projekt fő célja a Börzsöny Térsége LEADER Egyesület működési területén található vállalkozások helyi termelők tartós együttműködésének kialakítása elindult. Megvalósíthatósági tanulmány, Felmérési és Marketing Stratégia elkészült, melynek iránymutatásai alapján a térségi mikrovállalkozások meg tudják valósítani az együttműködésen alapuló egységes marketing tevékenységet és értékesítést.

Megvalósítás bemutatása/tevékenység bemutatása/eszközök beszerzésének bemutatása: A projekt megvalósítása során megvalósult a helyi gazdasági potenciál kiaknázásával és a meglévő adottságok felkutatásával, egy a helyi termékekre és termelőkre alapozott adatbázis kialakítása, ahol a Börzsöny Térség Kézműves Érték védjeggyel ellátott, „sajáttermék”-kel
rendelkező helyi termelők érhetők el. (elérhetőség: borzsonycsodai.hu).

Innovációs elemek bemutatása: Börzsöny Térség Kézműves Érték védjeggyel ellátott, „sajáttermék”-kelrendelkező helyi termelők érhetők el. (elérhetőség: borzsonycsodai.hu)

Eredmények bemutatása - jövőkép vízió: Offline anyagainkkal, mint a helyi termelőket bemutató kiadványunkkal, valamint az Online weblap kialakításával és az image-film elkészítésével a munkahelyek megtartása, helyi és térségi munkahelyek teremtésének kialakítása elkezdődött, ezzel is növelve a térségben élők életszínvonalát. A projekt javítja a helyi termékek gazdáinak piaci ismereteit, értékesítési lehetőségeit, hozzájárul a helyi identitás megőrzéséhez, erősödéséhez, ezáltal az öntudatos helyi polgári gondolkodás kialakulásához. A projekt eredményeként fellendül a kistermelői és szolgáltatói szférában rejlő többletjövedelem lehetősége. A helyi termékek, szolgáltatások népszerűbbé, ismertebbé vállnak, nő a kistermelői termékek és szolgáltatások iránti kereslet.

Minden olyan az ügyfél által kiemelendő szempont, mely alapján a projekt jó példaként,-jó gyakorlatként funkcionál: Megalakult Nőtincsen a "Nemcsak Piac,ahol minden hónap 3.vasárnapján óriási választékkal érkezett helyi kézműves termékek érhetők el.